Mukadimah

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Salam pembuka kata, salam perkenalan dan salam kasih sayang buat semua pembaca pembaca, dan pengunjung pengunjung di blog ini. Blog ini dihidupkan kembali setelah sekian lama terkubur dan tidak berpenghuni sejak beberapa tahun yang lalu atas sebab sebab yang tertentu. Blog ini dihasilkan bukan tujuan untuk berbangga diri, menunjuk nunjuk dan apa jua perspektif negetif masyarakat terhadap sesuatu isu. Malah ia nya bakal menjadi tempat untuk berkongsi sedikit ilmu, informasi, karya, resepi dan apa jua yang aku ingin kongsikan dengan para para pengunjung di blog ini.

Actually aku bosan, tiap kali online benda yang sama aku akan bukak...iaitu... facebook, youtube, dan seangkatan dengannya. So aku rasa maybe dengan blogging dapat jugak aku membuang masa mengarang karangan untuk you guys baca hahahahha.

Last few weeks aku ada buat survey sebenarnya sama ada "ada lagi ke orang baca blog??" ke da pupus? maklumla sekarang kan zaman Tumblr la Wechat la. And the answer yang aku dapat through out the survey is, most of them say YES!! they do read blog until now...so, orang yang cakap yes tu wajib baca posting posting aku post walaupon hambar....Hiks!!


Smile while you still have teeth



Aku mohon maaf jika mukadimah ini terlalu pendek dan ringkas, moga kita akan jumpa lagi di post post yang akan datang.  Aku akan cuba buat posting yang menarik. Ehem!! but now aku tak de idea lagi, maybe soon...well just wait for it. Aku akan kurangkan merepek, and buat posting posting yang menarik dan penuh ilmiahh..

Comments

Popular Posts